8 listopada 2021

Projekt: mapa

Kolejnym projektem na tapecie, który zbyt długo już odkładam, będzie rysowana mapa Polski. Pomysł mam na nią taki, że na bazie realnej mapy chciałbym przerysować granice, miasta i obiekty w stylu średniowiecznego fantasy. Mają się też na niej znaleźć kropki, które posłużą do "odhaczania" odwiedzonych miejsc. Nie znajdę niestety czasu na ręczne rysowanie, tak jak powinno to być wykonane, dla zachowania realizmu. Całą operację mam zamiar przeprowadzić w programie graficznym i rysować na tablecie. Znalazłem ciekawą paczkę pędzi map (gotowe kształty gór, lasów itp.), które pomogłyby w szybkim sporządzeniu odwzorowania terenu, ale postanowiłem pójść dalej i na ich bazie zrobię swoje własne pędzle, żeby uzyskać jednolity styl.

Zebrałem już materiały, zrobiłem research tego co chciałbym, żeby znalzało się na mojej mapie i będe się brał niebawem za część rysunkową. Gotową mam także konstukcję mapy. Nic wyszukanego - reling z IKEI, haczyki i polakierowane listewki. Na moje potrzeby wystaczająco. Później zostanie jeszcze wykonać wydruk na jakimś skóropodobnym materiale.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz