28 października 2021

Kolorowe kurki

Kolorowe kurki —  rysunek kredkami, brystol, A1

Udało się! Ukończyłem w końcu tą pracę i nie powiem, było to wyzwanie. Najpierw projekt musiał dojrzeć i odczekać na swoją kolej, potem problemy z mobilizacją, aż w końcu nadszedł ten czas, kiedy udało mi się zebrać i ruszyłem do działania. Rysunek kredkami, wygrzebanymi z szuflady, z których niektóre pamiętają pewnie moją podstawówkę, okazał się bardziej wymagający niż zakładałem. Duży format też nie ułatwiał sprawy. Nieoceniona okazała się pracownia w piwnicy, gdzie mogłem spokojnie zostawiać pracę bez konieczności zbierania zestawu za każdym razem.

Bohaterami karykatury są dwaj mali bracia, powiązani nazwiskiem ze światem drobiu. Jest to rysunek dla kolegi z pracy, nie do końca na zlecenie, bo tak na prawdę sam się chciałem tego podjąć. Spodobało mi się ambitne podejście do dużego formatu, kredek i sama koncepcja rysunku. Udało się też w miarę możliwości uzyskać podobieństwo, tak że chłopaki będą mogli siebie rozpoznać. Teraz czas na kolejne wyzwania!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz