3 lipca 2022

ZCM2 Limited Edition

Wracam po przerwie! W moim życiu pojawiła się kolejna mała osóbka, więc siłą rzeczy trzeba było przerzucić zasoby na opiekę nad nią. Trochę to trwało, ale myślę, że sytuacja jest na tyle opanowana, że mogę powoli brać się za poboczne projekty.

W międzyczasie udało mi się zrealizować jedno z bardzo starych przedsięwzięć. Dawno, dawno temu tworzyłem (wespół z kilkoma kolegami) komiks Z-Curie-Mówi. Rysowany w liceum, wydany i rozpowszechniony w środowisku zainteresowanych. Nic specjalnie ambitnego, ale zabawa była przednia. Po liceum projekt był kontynuowany, przeniesiony do internetu i rozwijany, aż do zakończenia jakoś po studiach. Od dłuższego czasu miałem chęć wydać go, dla własnej satysfakcji, na papierze i w końcu się zmobilizowałem, żeby poskładać całość do kupy i zlecić wydruk. Powstały 4 egzemplarze - prawdziwe białe kruki komiksu - ZCM vol.2.

Kilka plansz z tego zbioru, w których eksperymentowałem trochę ze stylem rysunków, można odnaleźć w sekcji Inne komiksy.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz